Lekker fris en een beetje anders

Fris Blik

Wanneer je reclame gaat maken, kan het zijn dat je dat doet om meer klanten binnen te krijgen, een uitverkoop te houden, noviteiten te promoten, je naamsbekendheid te vergroten of wellicht een combinatie van al deze dingen.

Wanneer je heel simpel naar marketing kijkt (en simpel communiceren, daar houden we van), komt het er feitelijk op neer dat je zo veel mogelijk naamsbekendheid wilt hebben bij de juiste doelgroep binnen je afzetgebied. Da’s logisch zou Johan Cruijff er bij gezegd hebben.

Als je dan hebt bepaalt in welk medium je moet adverteren om je doelgroep te bereiken, ben je er bijna. Je maakt een leuke uiting en klaar, toch?

Helaas is dat niet helemaal waar. Het medium kan nog zo goed zijn en de aanbieding nog zo scherp, als het een flutadvertentie is dan reageert er geen hond op.

Zo is het ook met een website en zeker met een complete huisstijl. Natuurlijk zijn er heel veel vormgevers die mooie dingen kunnen maken, maar als je niet lukraak wilt gaan voor éénmalig succes en een doelgroep wilt kneden om op de lange termijn een stabiele basis te leggen voor je onderneming, moet je wellicht met andere ogen naar je reclame-uitingen gaan kijken.

Kiwi fruit woman fun

Creativiteit maakt het verschil!

Als de basis van je huisstijl goed is, kun je uniform communiceren zodat je potentiële en vooral ook je bestaande klanten dit herkennen.

Natuurlijk betekent dit niet dat je altijd hetzelfde moet doen. Verre van dat zelfs. Als onze mening je inspireert en je bent nieuwsgierig, kom dan eens vrijblijvend bij ons langs of bel om even te sparren.

Wij trekken graag een blik open met frisse ideeën.

Bij FMG doen we het graag een beetje anders en hebben we altijd een goed idee!