Huis·stijl (de; m; meervoud: huisstijlen)
1 manier waarop een bedrijf zichzelf presenteert door aankleding, kleuren, materiaal e.d.
Be·wa·ken (bewaakte, heeft bewaakt)
1 waken over, ergens de wacht bij houden
2 op iets passen: de kosten bewaken
3 (van een gevangene) zorgen dat hij niet kan ontsnappen
Uw huisstijl is een belangrijke aspect van uw bedrijfsvoering. Het is een manier uw identiteit onder de aandacht van uw klanten te brengen. Bovendien is het een herkenningspunt voor uw doelgroep. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een bezoeker van uw website een heel ander beeld van uw bedrijf krijgt, dan iemand die uw wagenpark of briefpapier ziet. Grote bedrijven als Coca Cola, Heineken en Nike zijn groot geworden door hun huisstijl goed te bewaken. Door bijvoorbeeld altijd dezelfde lettertypen en kleuren te gebruiken, te werken met herkenbare afbeeldingen of juist te communiceren in een herkenbare stijl, is het in een oogopslag duidelijk om wie het gaat. Dat is uniformiteit.
Samen werken aan uniformiteit werkt!
Door zelf aan de slag te gaan met uw creatieve ideeën, loopt u het risico de uniformiteit uit het oog te verliezen. Indien u uw huisstijl laat bewaken door FMG Reclame, weet u zeker dat al uw reclame uitingen niet alleen pakkend en creatief, maar ook herkenbaar zijn. Tevens kunnen uw ideeën vaak verbeterd worden als we er even samen over sparren. Twee weten tenslotte meer dan een.
Wilt u meer weten over de voordelen van huisstijlbewaking? Bel ons of maak gebruik van het nevenstaande formulier.